Het is al weer december!

5 december 2021 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Daar zijn we weer!

Maandag ben ik thuis gebleven van stage want ik had knallede koppijn. De hoofdpijn hield nog bijna de hele dag aan, maar later op de avond ging het al stukke beter.

Dinsdag ben ik gewoon weer naar stage gegaan. Dit was eigenlijk een normale stage dag. Met de middag groep hebben we geknutseld voor de kerstmarkt.

Woensdag was er niks bijzonders gebeurd.

Donderdag werd Noor ziekjes wakker, dus ben alleen naar stage gegaan. Ik zou eigenlijk ook de middag groep draaien, maar die ging niet door. Na een ochtend stage ben ik naar de Macdonals gegaan en heb daar wat te eten gehaald. Uiteindelijk ben ik in de middag in slaap gevallen, want blijkbaar had ik extra slaap nodig. Verder hebben we die dag niks bijzonders meer gedaan.

Vrijdag was Noor nog steeds ziekjes en ben ik ook alleen naar stage gemoeten. Na stage heb ik lekker broodjes, een ijskoffie en een yoghurtje gehaald voor de lunch. Ik dacht, dit kan Noor wel gebruiken. Gelukkig begon Noor zich al wat beter te voelen en gingen we waaiers beschilderen, dit hebben we gedaan bij Michelle. Dit is echt super leuk om te doen maar kost wel wat tijd, dus gaan hem volgende week afmaken. Als avond eten heb ik een heerlijk zelfgemaakte hamburger gemaakt..mmmm. Savonds hebben we een karaoke avondje gehouden, dit was echt lachen.

Zaterdag hebben we lekker uitgeslapen en zijn we het stadje in gegaan. We hadden even wat winkels bezocht, ik heb een afspraak bij de kapper gemaakt, hadden ergens even wat geluncht en hebben boodschappen gedaan voor komende week. Savonds hebben we aardappelen, met witlof en zelf gemarineerde speklappen gegeten. Ook hebben we deze avond weer karaoke avond gehouden.

Zondag zijn we weer rustig de dag begonnen. Hebben op ons gemakje gegeten en gedouchet. Rond een uur of half 3 zijn we naar de bushalte gelopen om richting Los Gallos te gaan. Daar heb je zout rivieren waar je flamingos kan bekijken, deze hebben we inderdaad gezien, alleen ze waren te ver weg voor een mooie foto. Daarna zijn we naar het strand gegaan en hebben we daar een ijsje gegeten met maarliefst 4 bollen... oeps. Toen hebben we de bus weer terug naar huis gepakt en hebben we thuis een lekkere pizza gegeten.

Volgende week hebben we vrij tot woensdag, omdat maandag en woensdag feestdagen zijn en dan hebben we automatisch dinsdag ook vrij. Deze dagen kunnen we goed gebruiken om nog dingen te bezoeken die we nog graag willen zien, want het is al weer bijna tijd om naar huis te gaan.

Dit was het al weer.

Tot de volgende!

1. Ingrid vd Ven:
    5 december 2021
    Leuk om je verhalen te lezen Jessica!! En ik denk dat we die zelfgemaakte hamburger broodjes ook op ons lijstje moeten zetten😋😉😘
  2. Jessica madou:
    6 december 2021
    Dankjewel! Hahaha ja dat is goed, alleen geen idee hoe het dan uitpakt🙃