Wat ging deze week al weer snel voorbij!

14 november 2021 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Daar ben ik dan weer en nu niet te laat :)

Deze week ging echt zo snel voorbij, niet normaal. We hebben ook zoveel gedaan, want we zijn de hele week bezig geweest. De ouders en zussen van Noor waren er namelijk, dus we wilde zo veel mogelijk gaan doen.

We zijn gebleven bij de zondag. De zondag dat de ouders van Noor er waren zijn we naar het stadje Vejer de la Frontera gegaan. De ouders van Noor hadden namelijk een auto gehuurd, dus dit was gemakkelijker te bezoeken, maar we paste niet met zijn alle een de auto, dus onze bemiddelaar Michelle ging mee met de Mini. Het was echt super leuk om met de Mini te touren!

Maandag tot vrijdag moest ik gewoon weer naar stage, maar vanaf nu mag ik op de babygroep staan of ja babygroep het zijn kinderen vanaf 1 jaar.
Het is zo anders dan op de groep waar ik eerst zat. Het is een ander ritme, andere kinderen, ik moet meer luiers verschonen, er worden meer liedjes gezongen, een andere werkvorm en een andere begeleider. Dit is natuurlijk wel heel erg wennen, maar ik vind het wel al leuk en ik leer hier weer nieuwe dingen.
Verder waren de stagedagen gewoon prima en is er niks bijzonders gebeurd. Deze dag was ik alleen naar stage en heb ik mezelf vermaakt in Chiclana, want Noor was met haar familie naar Sevilla. In de avond zijn we wel met zijn alle bij de Macdonalds wezen eten.

De rest van de doordeweekse dagen zijn we gewoon naar stage gemoeten, maar hebben we wel elke avond iets gedaan met de familie van Noor. Gezellig met zijn alle buurten en lekker gegeten in de avonden. Op dinsdag hebben we zelf pasta gemaakt, woensdag zijn we bij Casa Abril wezen eten en donderdag zijn we als laatste avond bij Bodega El Carretero wezen eten. Hier hebben we typische Spaanse dingen gegeten.

Dan was vrijdag de stageweek al weer voorbij en ging de familie van Noor naar huis. Noor was eerder weg van stage gegaan om nog goed afscheid te nemen van haar ouders en zussen. Ik sloot later aan toen ik klaar was met stage om nog gedag te zeggen. Met de bus was ik naar het strand gegaan, want hun hadden bij een strandtentje wat gegeten en gedronken. Toen moesten de ouders van Noor gaan en hadden we hun uitgezwaaid. Noor en ik zijn na het uitzwaaien nog op het strand gaan wandelen, zijn een lekker ijsje wezen eten en hebben de bus naar huis gepakt.

Zaterdag hebben lekker uitgeslapen, omdat we echt een drukke week achter de rug hadden, dus dat hadden we wel verdient. Dan zijn we rond de middag het centrum van Chiclana ingelopen en hebben we een lekker ijskoffie gedronken. Veder hebben we deze dag niet heel veel meer gedaan, maar hebben we gewoon lekker rustig aan gedaan. In de avond waren we eigenlijk van plan om te koken, maar daar hadden we niet zoveel zin meer in, want we hadden ook niet heel veel honger. Dan maar een leuke film kijken met wat lekkers er bij, zo maken we onze avond toch weer vol.

Dan weer lekker uitgeslapen te hebben is het alweer zondag. We wilde een ander stadje bezoeken vandaag, maar het was al laat op de dag. Dan maar ergens in de buurt iets doen. Onderweg naar Novo Center Mall in Sancti Petri kwamen er achter dat die natuurlijk dicht is, want op zondag zijn alle winkels dicht behalve de eettentjes. Toen zijn we maar lekker een Bubbletea wezen halen en hebben we die op het strand opgedronken. Dan was het al weer snel 5 uur en gingen we naar de bushalte om de bus naar huis te pakken. Vandaag eten we wat eerder, want we hadden al vroeg honger, dus een pizza in de oven en smullen maar. Dan heb ik nog even aan een stage opdracht zitten werken en is het al weer snel bedtijd.

Weer een hele week vol leuke dingen en daardoor gaat de tijd ook snel voorbij hier. Jullie zullen me snel weer zien in hartje Nederland.

Tot de volgende!

Liefss,
Jessica

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade