Het laatste verhaaltje, want we zijn weer in Nederland!

24 december 2021 - Asten, Nederland

De laatste 3 dagen zijn ingegaan.

In de ochtend hebben we elke dag stage gehad, deze dagen gingen echt snel voorbij en waren hele leuke dagen.

Woensdag hebben we van iedereen afscheid genomen. Van de kinderen en de andere collega's. Toen de kinderen allemaal weg waren hebben we op stage af te sluiten paella met zijn allen gegeten en een paar wijntjes gedronken. Dit was erg gezellig en een leuke afsluiting. Toen we echt afscheid moesten nemen, heb ik wel een aantal traantjes moeten laten. Ik vind het wel namelijk heel erg jammer dat ik weg moest gaan, want het was een super bijzondere, leerzame en leuke ervaring, die ik nooit meer ga vergeten.

Dan hebben we alles gepoetst en de koffers ingepakt. De koffer inpakken zat bij mij best tegen, want ik kreeg hem niet dicht. Uiteindelijk is dit wel allemaal goed gekomen.

Ook nog de laatste dagen ons zelf verwend door uiteten te gaan en nog genooiten van het laatste dat we hebben kunnen zien in het mooie Chiclana.

Dan was het de dag dat we weer terug gingen naar Nederland. Lekker vroeg op staan om naar het vliegveld te gaan. Gelukkig ging de tijd wel snel voorbij en konden we snel in het vliegtuig stappen. We vlogen om 11:00 en waren geland rond 13:45. Dan de koffers halen en richting de uitgang, waar mijn ouders en vriend stonden te wachten. Uiteindelijk kwam mijn zus ook nog en stonden vriendinnen van school als verrassing te wachten op ons. Het is weer super fijn om iedereen gezien te hebben.

Nu even bij komen van deze bijzondere ervaring en weer gaan wennen aan het terug zijn in Nederland. Gelukkig hebben we nu vakantie en gaan we lekker kerst vieren, daar heb ik heel veel zin in.

Ik vind het wel super spannend om weer terug te zijn, want ik weet gewoon niet wat er op me te wachten staat en dat klinkt misschien allemaal raar, maar ik kan het niet echt beschrijven. Daarnaast vind ik het wel fijn om weer terug te zijn.

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn verhalen, foto's en filmpjes en dat jullie uit mijn ervaring ook dingen hebben kunnen halen.

Dankjewel allemaal!

Tot ziens en kusjes van mij xx

1. Jolanda Jacobs:
    24 december 2021
    Hey Jessica, het was erg fijn om je verhalen te lezen. Hoop je snel terug te zien op onze locatie. Geniet van je vrije dagen en je familie en vriend. Fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar.🎄🥳