Het is bijna zo ver!

21 december 2021 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Daar ben ik dan eindelijk, beetje laat, maar beter laat dan nooit.

We zijn namelijk alleen maar druk, druk en nog eens druk. We zijn bezig met wasjes draaien, dingen alvast poetsen en alvast de koffer zo ver mogelijk inpakken, het past allemaal nog maar net.

Ook proberen we de laatste week zoveel mogelijk leuke dingen te doen, om het hier nog mooi af te sluiten.

Ondertussen hebben we vorige week wel gewoon een hele stage week gehad, die eigenlijk vrij normaal was. We hebben alleen vrijdag wel al afscheid moeten nemen van onze collega Serena die Zaterdag naar Madrid vertrok. Een kleinigheidje gegeven en even een leuke foto gemaakt met zijn drietjes.

Donderdag hadden we afscheid van de middag groep en waren we in de avond naar San Fernando gegaan. We zouden eigenlijk in San Fernando de kerstverlichting gaan bekijken, maar het kwam alleen maar aan op eten bij TacoBell en sieraden kopen... oeps:) Toch wel een leuk dagje gehad.

Vrijdag hebben we de waaiers afgemaakt, die echt super leuk zijn geworden! Daarna zijn we bij Michelle thuis geweest, want daar waren we nog nooit geweest.  Ze heeft maarliefst 10 honden, 4 katten, 2 paarden, 2 ezels en 2 vogeltjes. Een echte beeste boel dus, maar super gezellig.

Zaterdag hebben we vooral gekeken wat er alvast allemaal gewassen moest worden, dus dat hebben we dan maar gedaan. Een aantal wasjes verder en toen was het eigenlijk al snel weer avond en zijn we lekker wezen uiteten.

Zondag hadden we rond de middag een kerstmarkt bij Michelle en zijn we daarna naar het strand gegaan en hebben we daar lekker geluncht. Thuis hebben we de koffer alvast ingepakt in hoeverre dat al kon.

We zijn dus al heel goed opweg en heb heel veel zin om weer naar huis te gaan. Ik vind het wel echt allemaal super spannend, om weer terug naar Nederland te gaan. Ik weet gewoon niet wat er gaat komen en dat maakt het lastig, maar ook dat komt goed.

Dan zijn de laatste 3 dagen in gegaan, wat spannend allemaal. Maar dan zeg ik al vast, tot in Nederland!

Adios en tot de volgende (waarschijnlijk de laatste):) !

1. Yolanda van den Heuvel:
    21 december 2021
    Succes 🍀 met de terugreis en fijne feestdagen..tot in het nieuwe jaar!!
  2. Rinske:
    22 december 2021
    Geniet van jullie laatste dagen en geniet ook van het thuiskomen/feestdagen! Tot snel