Nog ongeveer een weekje!

13 december 2021 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Hola daar zijn we weer!

Maandag zijn we naar Tarifa gegaan met de bus. Dit is een plaatje helemaal onder in Spanje, van uit hier kan je Marokko zien. Hier hadden we ook lekker gegeten en had weer is in tijden een pokebowl gegeten, jammie!

Dinsdag en woensdag hebben we gewoon rustig aan gedaan. Dinsdag had ik oma nog even gebeld want die was jarig en woensdag had ik de andere oma gebeld want had de punten van het Nederlands examen terug. Een 6 en een 6.7, dus gelukkig hoef ik hem niet te herkansen, super blij mee. Dit heb ik dus ook even aan oma laten weten, omdat die er al een paar keer naar vroeg. Woensdag avond hadden we ook nog online school, om de laatste puntjes op de i te kunnen zetten om stage af te ronden.

Donderdag was mijn grote zus jarig dus die heb ik gefeliciteerd. Die dag hadden we weer een dood normale stage dag. Verder is er niet heel veel bijzonders gebeurd.

Vrijdag heb ik op stage met de kleintjes een kerstboom gemaakt van handjes, dit is echt super leuk geworden. Na stage hadden we boodschapjes gedaan en daarna zijn we meteen doorgegaan om weer de waaiers verde te schilderen. Ze zijn bijna af, nog een paar kleine details erbij werken.

Zaterdag hadden we de kerstmarkt op stage. Dit vond ik erg leuk om te doen! De gezelligheid van mensen en een praatje maken is altijd leuk. We hadden dan ook een heleboel geld verdient met de markt. Aan het einde van de markt een lekker wijntje met de baas en wat ouders, dat wel erg grappig was. Dan de bus naar huis en even wat kleinigheidjes gekocht voor het afscheid van volgendeweek. Savonds hebben we niet heel veel meer gedaan, maar lekker uitgerust.

Zondag zijn we naar Cadiz gegaan om nog te kijken voor wat souvenirtjes. Blijkbaar zit er ook een friettent in Cadiz, waar we pas heel laat achter zijn gekomen. Natuurlijk hebben we hier wel een lekker frietje gegeten en een kipkorn, want de frikandelspeciaal bewaar ik speciaal voor als ik weer terug in Nederland ben:). Het wat ook super lekker weer, dus ook nog even wat leuke foto's gemaakt. Dan weer optijd de bus naar huis (nee niet dus, we hadden dus weer is 2 uur gewacht op de bus). Thuis een lekker pizzatje gegeten en dan al weer lekker naar bed toe. Want stage begint weer.

Deze week nog een volle week stage, dan volgende week nog 3 dagen en dan weer lekker naar huis. Wat heb ik er weer zin in om iedereen te gaan zien. Alleen heel erg jammer van de versterkte corona regels en de kou, maar ja als dat het enigste is dat tegen zit, dan zullen we er vast wel mee door komen.

Dit was het dan weer.

Tot de volgende en ik zie jullie snel weer!