Al weer een paar weken verder!

9 oktober 2021 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Daar ben ik weer na ongeveer 2 weken dat we verder zijn, dus maar weer is een nieuw verhaaltje, zodat jullie weten hoe het met ons gaat.

We zitten hier dan ook al weer een maand, wat gaat dat allemaal snel zeg! De tijd vliegt voorbij, wat ik stiekem ook wel fijn vind, want mis thuis zijn soms nog wel is.

De afgelopen 2 weken hebben we het erg druk gehad op stage, we hebben best veel gedaan.

In het weekend hebben we de afgelopen 2 weken niet heel veel gedaan, vooral uitgerust of we hebben aan school gewerkt, want dat moet ook gebeuren.

Deze week heb ik van dinsdag tot donderdag alleen naar stage gemoeten, want Noor die was ziek. Gelukkig was ze vrijdag beter zodat we samen konden gaan, alleen toen werd ik ziek.

Dat we nu ziek worden komt waarschijnlijk door een virus dat voorkwam bij de babygroep. Dit virus is nu overal een beetje in Spanje en krijgen vooral de nieuwe lingen die naar Spanje komen het snel. Dus misschien dat we een virus hebben opgelopen.

Raquel had me naar huis gebracht zodat ik thuis kon uitzieken. Vanmorgen dacht dat het wel beter ging toen ik wakker werd, maar voel me weer wat zieker worden. Hopelijk gaat dat ook snel weer weg.

Want deze week hebben we tot dinsdag vrij, omdat er dinsdag een feestag is. We hadden daarom ook plannen voor dit weekend, om waarschijnlijk cocktails te gaan drinken en om deze week Sevilla te gaan bezoeken.

Dus hopelijk voel ik me snel weer wat beter en komen er weer leuke nieuwe foto's voor jullie voorbij!

Fijne dag verder iedereen xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rinske:
    13 oktober 2021
    Inmiddels weer helemaal beter? En nog kunnen genieten van het weekend en feestdag?
  2. Jessica madou:
    27 oktober 2021
    Uiteindelijk was ik weer helemaal fit en hebben we toch nog kunnen genieten van het weekend.