Lang weekend!

16 oktober 2021 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Afgelopen weekend hebben we een langer weekend gehad, want we hadden de maandag en dinsdag vrij van stage, omdat er dinsdag een feestdag was.

Vrijdag was ik ziek, dus hebben we niet veel meer gedaan.

Zaterdag morgen heb ik nog uit zitten zieken en voelde me later op de avond al weer stukken beter, dus zijn we cocktails wezen drinken.

Zondag zijn we naar San Fernando gegaan en heb ik weer te veel geld uit gegeven, oepss😁 In de avond zijn we weer lekker cocktails wezen drinken.

Maandag en dinsdag zijn we thuis gebleven. Hebben we ons huisje opgeruimd, een wasje aan gezet en een beetje gepoetst.

Woensdag mochten we weer naar stage. Met Raquel had ik een gesprekje gehad, omdat er in mijn hoofd van allerlei vragen rond spoken. Ik weet weer even niet zo goed wat ik wil met de opleiding en of ik dit echt wil worden laten? Deze vraag heeft al vaker door mijn hoofd rond gespookt de afgelopen school jaren. Natuurlijk ik vind met kinderen werken harstikke leuk, maar er zit iets in de weg.

Ik ging dit avontuur dan ook aan om een nieuwe ervaring op te doen, maar ook om mezelf tegen te komen en dat is nu gebeurd. Misschien wil ik uiteindelijk wel iets heel anders doen, maar daar moet ik hier dus achter zien te komen.

Door het goede gesprek met Raquel voelde ik me ook al een stuk beter en begin ik er ook anders tegen aan te kijken. Ik moet gewoon alles uit mezelf halen hier, want daar kom je het verste mee. Dus dat ga ik nu ook proberen.

De afgelopen stage dagen waren dan ook heel erg leuk en heb ik het naar mijn zin gehad. Op een of andere manier voelde ik me weer levend en begon ik weer te genieten. Nu wil ik er voor zorgen dat dat blijft.

Natuurlijk heb ik hier ook mijn ups en down en dat wil ik jullie ook laten weten. Natuurlijk vertel ik niet alles, maar dit is wel een ding dat belangrijk is om te laten zien van wat er kan spelen in je hoofd als je een tijd weg bent.

Het is nu dan ook al weer weekend, dus daar willen we ook weer lekker van gaan genieten.

Vanavond gaan we waarschijnlijk op stap met nieuwe vrienden die we hebben leren kennen in de bus.

Een grappig verhaaltje al zeg ik het zelf. We waren klaar met stage en we zaten in de bus onderweg naar huis. Noor die was ondertussen al lekker in slaap gevallen, want het was een drukke dag geweest. Er kwamen dus Engels sprekende mensen achter ons zitten en dat hoor je hier niet vaak hier, want ze spreken hier nauwelijks Engels. Ze hadden het ook over les geven en dergelijke, dus ik werd wel nieuwsgierig. Misschien waren ze ook wel Nederlands, zijn ze hier ook om stage te lopen zo van die dingen. Dus ik draai me om en vraag ze in mijn perfecte Engels (ben daar niet heel fantastisch in namelijk) of ik ze iets mag vragen. Natuurlijk mocht ik dat. Ik vroeg ze of ze hier woonde?, wat ze hier deden? en gelukkig werd Noor wakker om me te helpen in waar dat nodig was. Ze zijn hier dus voor een jaar, zijn leraar en komen uit Amerika. Allemaal super leuk! We wilde dan ook wel is een keer iets met zijn alle gaan doen, dus nummers uitgewisseld en zo kunnen we contact houden. Er waren 5 meiden en die wonen in Cadiz een stadje hiernaast en een jongen die hier ook in Chiclana woont.

Dus ja vanavond gaan we waarschijnlijk gezellig met zijn alle wat drinken.

Dat was dan mijn gezever en hoop dat ik jullie weer een beetje bij heb gepraat van hoe het hier gaat.

Houdoe he tot de volgende!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade