We zitten al weer op de helft!

26 oktober 2021 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Daar zijn we dan weer. Een beetje later dan gepland, maar er zijn wel al leuke foto's en filmpjes voorbij gekomen.

Waar waren we gebleven? Oowja we hadden nieuwe vrienden ontmoet en daar zouden we die zaterdag toen wat mee gaan drinken. Dit hadden we uiteindelijk ook gedaan en dat was super leuk geweest! Die zondag waren we een dagje thuis gebleven en maandag hadden we alweer stage.

De stage loopt eigenlijk altijd wel het zelfde alleen zijn er andere activiteiten. Dit keer mocht ik een keer voor de kinderen de uitleg geven over de continenten, dit had ik dan ook gedaan en het viel eigenlijk allemaal wel mee. Ik vond het hartstikke leuk om te doen!

Verder zijn we naar het bos geweest, had ik weer iets nieuws geleerd over pijnboompitten , hadden we iets lekkers voor de vogels gemaakt en toen was al weer snel de stageweek voorbij.

Vrijdag hebben we na stage niet veel meer gedaan want we waren erg moe van de drukke week.

Zaterdag zijn we naar stage geweest om mee te helpen met het bos schoon te maken, zijn we daarna naar het strand gegaan, hebben we het daar leuk gehad samen met Hayden en in de avond waren we met een aantal personen ergens wat wezen eten.

Zondag zijn we met Hayden en Sofia naar Conil de la Frontera geweest, dit is een ander stadje in de buurt van Chiclana. Het was een erg mooi stadje! We hebben daar gewoon rustig rondgelopen om alles even te kunnen bekijken. Uiteindelijk op het strand beland daar daarna een drankje gedaan en toen gingen we al weer naar huis.

Dat was het weekend ook al weer en nu begint alweer de volgende stage week.

Dan als deze stage week voorbij is komen op vrijdag mijn gezin en mijn lieve vriend ons bezoeken. Hier kijk ik al erg naar uit en heb ik super veel zin in! Wat waarschijnlijk wel tegen gaat vallen is het weer van de komende dagen (Regen), dat komt nu net niet goed uit als hun op bezoek komen. Maar natuurlijk ga ik er iets super moois van maken met hun, want ben super blij dat ze langs komen!

Dit was het dan wel. Het is best moeilijk hoor om zo iets te vertellen, want bij de foto's vertel ik al veel. Hoop dat jullie het een beetje leuk vinden van wat ik hier allemaal doe!

Tot de volgende!

1. Janske:
    27 oktober 2021
    Lieve Jessica,

Wat een leuke verhaaltjes schrijf je en wat leuk dat je dit allemaal mee mag maken.
    Veel plezier deze week met pap en mam, Tamara en Lars

Veel liefs Janske
  2. Jessica madou:
    27 oktober 2021
    Dankjewel!! Komt helemaal goed we gaan er iets moois van maken met zijn alle, daar over zullen ook wel weer foto's/filmpjes van voorbij komen.