Een rustige week en ons laatste bezoek!

22 november 2021 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Daar ben ik weer!

Afgelopen week was een aardig rustig weekje voor mijn gevoel. Het was gewoon een normale stage week. In het weekend hebben we wel weer leuke dingen gedaan.

Op stage hebben de kleintjes met verf gewerkt en met de middag groep hebben we met wol gewerkt. Maar verder is er niks speciaals gebeurt op stage.

Afgelopen donderdag hebben we wel toch weer iets mee gemaakt hoor. We hebben een goede daad verricht, dat was me echt weer een avontuur. Een hond liep helemaal alleen los en we wilde hem natuurlijk niet alleen achter laten, dus met hulp van Marina hebben we de hond weer veilig bij het baasje terug kunnen brengen.

In het weekend kwam de vriend van Noor op bezoek. Hij kwam met zijn zus en de vriend daar van, hier op bezoek. Hun hebben we vrijdag Chiclana laten zien en zijn we savonds uiteten geweest.

Zaterdags zijn we weer naar Cadiz geweest, daar hebben we ook weer nieuwe dingen bewonderd en zijn we savonds weer lekker uiteten geweest.

Zondag zijn we om 10 uur naar het strand gegaan en hebben we lekker ontbeten. Dan ging het bezoek al weer om 1 uur terug richting het vliegveld. Wij hebben de dag lekker rustig aan gedaan en savonds pizza gegeten.

Dan begint er al weer een nieuwe week, zo snel gaat het allemaal.

Ik kijk erg uit naar het komende weekend! Maar daar zeg ik verder niks over, dat zie je allemaal vanzelf voorbij komen :)

Tot de volgende!

Xxx